torsdag 3 april 2014

Två veckor senare

“Be the change that you wish to see in the world.”- Mahatma Gandhi
Nu har jag bloggat lite över två veckor och jag känner att jag hunnit med en hel del. Jag har dock fortfarande en hel del  jag vill hinna skriva om. Men just nu känner jag att det inte finns allt för mycket tid för att skriva så många långa och genomarbetade inlägg - vilka jag tycker är roligare. 

Det har blivit lite fler "personliga inlägg" än jag hade tänkt när jag började blogga - men när jag väl börjar skriva (om ett ämne jag gillar) så är det lätt att lite eget kommer med ;) och ingen har sagt något negativt eller positivt om dem så tillsvidare kör jag på som vanligt.

Får se hur mycket jag öppnar upp mig här...

Tanken var att denna blogg skulle vara ganska seriös så jag ska försöka hålla mig till det... men allt är möjligt. Det jag tror kan vara av värde kommer troligen förr eller senare komma upp.

Delar denna video/dokumentär då jag såg den nyligen och tyckte om den - om hur unga lyckats med sina företag och drömmar. Hur är det att leva som entreprenör?
 
“It does not matter how slowly you go as long as you do not stop.”- Confucius

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar